tirsdag 8. oktober 2013

Vimpelrekke til den lille prinsen?

Kombinasjon 10: Prinsens
 

10 kommentarer:

  1. Hvor kjøper du stoffet med stjerner på? Mvh Nina:)

    SvarSlett
  2. Hvor mye tar du får denne? ? vakkert! ;)
    Mailen min er linda_slang@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Ønsker å kjøpe en prins vimpel og en lyserosa stjernedryss. Mail adr min er aelovaas@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei! :-)
    Jeg er veldig interessert nå som jeg har flyttet tilbake til Norge.
    Kan du maile meg på linda_slang@hotmail.com ang pris osv? ;)

    SvarSlett
  5. Hei! ;) Jeg vil også svært gjerne ha en sånn vimpel.. Send meg en mail: dina_alexandra85@yahoo.no

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg kunne gjerne tenkt meg vimpelrekken "Prinsens"...kan du maile meg:
    bj.marita@gmail.com

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg kunne også tenkt meg Prinsens vimpelrekke! :-) Her er mailadr mi: lenekarlsen@live.com

    SvarSlett
  8. Ønsker en sånn rekke med Liam i midten av rekken :) asgeirsunde@hotmail.com er min mail adresse :)

    SvarSlett
  9. Kan jeg bestille rosa stjernedryss og prinsens vimpelrekke.
    Hva er prisen? Kan du maile meg på Stromj_83@hotmail.com.
    Mvh Janne

    SvarSlett